Sunday 5 August 2012

dah lama sangat dah ni


aku ambik masa yang bapakk lama untuk dapatkan kerajinan meng  update entry . erghh nafsu malas berleluasa . 

jadi rasenya aku nak aplikasikan sistem hanya meng update entry bila mana ade event yg tersemat di memori daun pisang sahaja . means yg penting penting lahh 

bukan ape , bila Fatin yakni aku bertemu dengan M yakni malas maka apa pon takboleh lah jawabnye . 

baru-baru ini , recently .. aku sibuk ! im busy . adalah 2-3 benda yg happen yg makes me fikir balik dah kenape ayat terabur ni woi ? ahahaa :D terok no . taulah dah lama tak main taip-taip ni haa . janganlah tunjuk sangat jakun die tuu ish

InsyaAllah , akan ada masenye aku update semua event tuu , wajib kott .  bile aku dah tua umur cecah kewarganegaraan yg keemasan mane nak cekau sume ingatan tu . umur cenggini muda pon selalu lupa inikan bila umur dah keemas-emasan . hahaa macam ayat nak tunggu bila nuget nak masak je . #eh ?

apa-apa pon , selamat menunaikan ibadah puasa semua :) puasa jangan tinggal ye . ohh fahamm sangatt kalau ade yg tertinggal tu . ABC kann ? kann ? hahaa semoga Ramadhan kali ni penuh berkah dah hikmah untuk kita . mana lah tahu , kalau-kalau kita salah seorang daripada hamba-Nya yang bertuah dapat jumpa Lailatul-qadr ke , terpilih dapat hidayah ke ape ke kann . Amin mudah-mudahan . 

ape ? ingat orang bukan islam je ke yg boleh dapat hidayah huh ? yg islam atas nama ni pon perlukan hidayah dan bimbingan dari-Nya . supaya kita tak tersimpang jauh dari landasan yg sebetulnya . ehem mudah-mudahan ye :)

#Ramadhan ke 18 :) Alhamdulillah..