Thursday 19 April 2012

Grouping Trip

AMARAN !
INI ADALAH ENTRI PENDEK YANG DITULIS DENGAN  KADAR YANG TERGESA-GESA


na na na na na tranung kiterr 
*entri ini sebenarnya dah diniatkan untuk diupdate pade isnin lepas*
bapak ahh pemalas . esok dah nak jumaat lagi sekali kott
HAHA jumaat lepas kan KAMI 

SARA
ZARA
LIN
FATEH
YAYA
FALIQ
AMIR

semua yang tersenarai kat atas ni 
sebenarnya geng bas sekolah  kolej aku 
yang dah konvoi reramai balik KEMAMAN 
- kampung halaman gua lettew -

kisahnya kami yang perempuan ni nak balik kemaman 
sebab nak siapkan assigment 
maka yang lelaki ni pulak tibe nak ikut jugak haa
ape lagi ! sewa kereta , keluar duit 
menuju lah kami ke puncak kejayaan (kemaman) tersebut

yang lelaki drive sendiri
para wanita naik kereta mommy aku *cewah mommy HAHA

bila sampai rumah , semua pun da penat
walaubagaimanapun ,
kami sempat lagi berbarbeque malam tu jugak HAHA


perhh , masih terase lagi 
bau pon macam mencengkam jiwe jee
malas cakap banyak , tengok jelaa


haa ni la keje kaum lelaki
ade function jugak kadang kadang dorang ni
bakoo jangan dok bakoo ~
HAHA haruslah mereka melayan kami puteri-puteri ni haahhh !


Hensel :) die ni kami jumpe kat rumah ZARA 
hari sabtu kami bertolak dari kemaman ke dungun
saje jenjalan bawak budak bandar tengok kawasan pantai timur


tudiaaa , pergi rumah ZARA semua muke lapar
makan nasi ayam dengan ketupat sotong
perhh ,  bukan nak cakaplaa
tapi ketupat sotong die ade UMPHHHH 
lain kali boleh la nak mintak tapaukan untuk aku ye ZARA :)

dengan faliq and fateh :)

otw balik dungun , kami singgah ke MESRA MALL dekat kertih
jenjalan sekejap je then balik sebab dah lambat kott
sampai rumah makan lempeng dengan kuah kari
tapi takde gambar :( hiwhiw

Burger King luu seround :)


siap ade malam berinai lagi uoolllss HAHA
ni kire malam last la ni , semua pun macam dah takde benda nak buat

me and Lin :) 

hari ahad , hari untuk balikk *yeayyy -..-' 
tapi weekend tu syiokkk la jugakk 
bagi aku lahh , kann -.-' eheh

Korang , aku taktahu korang macam mane tapi aku enjoy
itu . penting !
minta maaf dari ujung rambut sampai ujung kuku kaki korang kalau ade yang tak cukup mase korang datang rumah aku
layanan ke makanan ke bilik ke kawasan ke
aku mintak maap sangat
*hee , ade pun nasib baik okehh HAHA mintak maaf tak ikhlas*

Akhir kata , Jangan Serik Datang Lagi Ye :)