Tuesday 1 May 2012

Finale of the 2sem

okay here we go ..
Assalamualaikum

nak dekat habis sem ni , semua orang yang aku kenal dah almost have their own happy ending . -___- okayy , bukan semua ! tapi cukup buatkan aku merasai sedikit kejelly-an disitu hmmpphh .

agak agak la korang . aku nak lalui exam dengan hati yang tenang kott . perlu ke korang show off kebahagiaan tuh haa ? *emo kejap*

no lahh . as a friend , aku doakan korang yang terbaik jee ! semoga relay yang korang dah jalinkan dan bakal jalinkan akan berkekalan .

petang ni balik Kuantan sebab esok dah start final exam . duhh , satu hape pun tak ingat lagi nih . acano ? haaah , stay up la jawabnye malam ni . krohhh -00-'

HAHA , 2minggu ni kirenye dah minggu minggu terakhir kitorang kat kolej buat semester kedua :) lepastu cuti almost 2month and then bamm ! naik semester 3 . woahhhh :D kami dah besar HAHA

aku tak sabar nak cuti . tapi aku pun rase macam sayang nak tinggalkan sem ni macamtu jee . kan best kalau boleh pergi buat something yang significant sikit . hmmphh T_T korang aku nak sangat join event tuh , tapi as far as i know , ibu aku akan kerat 18 kaki aku ni dulu before sempat naik kereta nanti HHAHA , bapakk ahh drama ! puihh 

insyaAllah , akan datang masenye nanti :D

Till next entry then <3