Sunday 10 June 2012

٩(๏̯͡๏)۶


Assalamualaikum

hmm , lately ni aku perasan satu benda . para bloggers selalu bias .
nahh , mane mane je blog yg aku singgah
*2-3 minggu ni memang blog-walking je keje nye fatin ni*
baiklah , kite sambung .. mane mane blog yg aku singgah banyak yg bias . 

means kat sini , kalau die tulis pasal gaduh , then otomatikeli akan nampak die yg inneseng . 


semua tak puas hati dengan dia . semua jeles tengok dia bahagia . and it's always look like dia yg tersepit , teraniaya dan selalu jadi mangsa keadaan . 

hati yang suci murni ni nak sangat percaya , tapi dah kalau 10 blog aku bace kesemuanya mangsa keadaan macam unbelievable jugak . ini bukan dunia fantasi tanpa orang jahat . kau buat salah , sila mengaku . senang

and noww , im feeling like kata orang .. dia pon same ! auchh . mohon diri sendiri jangan buat macam tu ye . InsyaAllah :) menjadi yang pertama mohon maaf itu takde la teruk mane pun

sebab tu aku selalu mohon kalau aku ade salah , tolong tegur dengan baik :) try me :) imma realistic person so far . 

and aku mula buat kesimpulan sendiri . iyelah , sape lagi yang nak bekap kalau bukan diri sendiri . itu normal . ade mase nya yang kite rase macam supposely benda tu bukan salah kita . kalau salah pun , mungkin ciput je . 

tak kan nak mengaku salah instantly . see , that is our nature . human being memang macam tu . 

ni lagi sorang bukti kukuh . tak kan pernah nak mengaku salah dia kalau tanya at first tu .
then , bile kena hempuk kepala sampai teleng baru nak mintak maaf
amboihh , terukkk hikhik

lessons untuk aku jugak , lepasni kalau bace blog mereka terutamanya yang favourite tuh , jangan la prcaya bulat bulat . m not saying dia tuh kuih talam bermuka muka or whatsoever , tapi bile kite percaya 100% then mula la kita nak judge makhluk Allah yg digambarkan sebagai antagonis dlm cite dia tu . tak ke dah jadi dosa ? sedangkan kenal pon tidak . 

kennot okay kennot !