Sunday 3 June 2012

practically , its not practical


Assalamualaikum dan heyyy Malaysia , 

cewahh , ayat pembuka tirai taknak kalahh --' . baiklah , menulis nya saya disini kerna tiada nya aktiviti..biasa , malam minggu memang begini , semakin menjadi jadi kebosanan die sejak emm sejakk err hampir 2minggu lebih ni lah

ade rase macam nak bukak business , hmm berbakat aku ni :O oohhyeahh

seriously speaking , aku takde bakat dalam 
PEMBAHAGIAN MASA DENGAN SESUATU YANG BERGUNA
seriously !! sigh*

it's almost 18 days , and im stuck . stuck yang macam ya knoww macam blur giler + loss sangat
bangun pagi selalu lambat then tengahari memang termenung je . petang takde event , sampailah ke malam . lepastu terkedu sambil cakap dalam hati
" apa nak jadi dengan aku ni ?" amboih , bunyi macam trok bonar ea
not that bad la actually , ade je time yg pack terus , cuma overall nya lah . memang sak ! 

aku tak blame ibu abah sebab tak bagi keje . well , they know better ! cumanya , aku harap cuti lepas lepas ni takkan jadi se 'doom' ini . sengsara sangat i uollss
planning nak pegi cuti cuti Mesia tu ade . tapi lambat lagi , pertengahan Jun ni
aku dah macam orang gile talak je nak balik semula kolej tiap-tiap hari . puihh tak pandai bersyukur --' 

demm , haritu belaja drive Cik Kelisa . ommakkaauu , bapak ahh susah . habis semua jenis gear aku masuk tapi yang mahir skang gear 1 je . HAHAHA maklum , blaja atas tanah sekangkang kera itupun penuh dengan dugaan ranjau onak duri lecak lubang semua ade lah . nak start enjin pon diluah mati mak , ditelan mati bapak . ape ke heei ?


hasrat di hati nak tinggikan diri sendiri cuti kali ni , hmphh


well , enough said already . wa nak pegi carik nasi . hati tengah susah memang otomatik die akan mintak isi .


till next entry then ..