Thursday 11 October 2012

cepatnye berubah erghh


*assalamualaikum*

uhukk uhukkk *tangan kebas sawan blog* kahkahkah imaginasi sangatt kann . t's been a while since i update this little thing called love . eh ? blog i mean -.-' . maka, merujuk kepada tajuk entri diatas . CEPATNYE BERUBAH *erghhhh (feeling feeling kacip gigi sikit .. erghhh) 

aku ad banyak cerita nak tulis , ade banyak benda nak bagitau tapi taktau mane nak mula . so far , my life has been so hectic sampai tak sempat balik rumah for almost 4weeks in a row . itu miracle ! aku tk pernah tak balik rumah selama itu . sebab ape ? sebab rumah aku dekat dengan kolej . tk sampai sejam dh sampai . tapi disebabkan college life yang dah super busy kat sini , aku lupa macam mane aku pernah rindu rindu teruk kalau tk balik rumah . hmphh


ini ! gambar poster manifesto untuk pilihanraya majlis perwakilan pelajar aku . woot woott :'D
so , ape yang cepat berubah ? inilah ceghita dia hahahaa

aku tk pernah pikir nak apply jawatan sampai level ni sebenarnya . tk pernah sangka pon layak bertanding untuk kempen semester ni . aku sendiri shocked ! aku ambik masa semnggu untuk buat keputusan . bayangkan , hari last untuk submit application form baru nakterkial-kial carik pencadang , penyokong semua . hihihii

and now here i am . in process untuk start kempen promo diri sendiri *OMG hahahaa . cemane nak buat weh cemane ?? mane nak letak muka ni oii . duh , aku dapat rasa yg aku tkkan byk keluo bilik lepasni . kalau jalan pun gaya tawadduk gile tunduk pandang bawah je . aishh risau aku makin tinggi ni

okay tetibe ade keje . memang aku tgh ad mood menaip baru ade je halangan kannn . 
adios la kalau cemtu .. moga-moga bile aku update status sekali lg lepasni , aku ade goodnews yg boleh diletakkan kt sini ;') hiks