Friday 23 November 2012

Tuan Tanah Dah Balik


Dalam hidup ni siapa yang taknak berjaya ? siapa yang taknak berubah untuk jadi yang lebih baik ? hmm ? kalau ada , itu semua...bullshit semata.

Hai , Assalamualaikum 

jangan bimbang semua sebab tuan tanah kedaung yang tak berapa nak keding ni dah jumpa jalan balik blog dah haa . sawang sawang semua dah vakuum tadi . dah lap ape yang patut cuma belum tambah perisa ajee . haaa kauu ~ macam mak jemm nokkss

hati sedih sebab followers berkurang T_T alaaa sape nak dengar cite titerw lagi ? uhuks uhukks *pang* lempang diri sendiri pleaseee . K

okay cukup mukadimah banyak tu ja . aku cuma nak khabarkan pada orang kampung yang aku dah datang kesedaran nak jenguk menatang blog ni balik :) yelahh , banyak benda nak cerita sebenarnya cuma , emm cumaaa masa tu yang tak cukup . 

last post kan aku ade up entry pasal kempen aku . haaaa itulah ! itulah yang jadi titik tolak @ omputih kate the turning point yang buat hidup aku huru hara sikit semester ini . and the good news iss...... taraaaaaaa aku dah start cuti so aku boleh cerita besok-besok !!! yeayyyyy 

hahahahhaaa sorry guys , for the time being biarlah aku lepaskan rindu dendam berahi dekat rumah dulu okayy *ayat taknak kalah kauuu hahaha

tunggu aku snap picture dulu then the stories will be reveal . haa bukan sikit tauu . berkepok ni ha dalam kocek ni . siap kauuu ! siap ! haha

until then , Adiou :)