Sunday 29 September 2013

28 September 13



Teringat momen. Sumpah! bakal rindu. Yang tu confirm
everything he did was just..perfect. well, literally lah sbb aku mane pernah ada pengalaman nak cakap psl ni. 

still..this will be among the best memories that im goin to cherish on. to be honest, aku syukur Tuhan hadirkan dia sekarang. hampir lengkap

jangan risau. masih ada pegangan dan prinsip yg aku pegang sebelum ni, masih utuh dan In Shaa Allah akan terus macamtu. aku mohon biar begitu

dan untuk kau, mohon satu kali lagi. stop being nice to me
jarak sejam untuk 6bulan akan datang aku boleh nego lagi, jarak 4-5 jam tu haa 

secara dasar, aku patut boleh handle benda kecik macamtu. as a whole, aku memang boleh. tak syak lagi. tapi...! nahh ade somethin yg tak lepas ni

mygarwdd sejak berkecimpung dlm bidang hati dan perasaan ni, aku jadi dabel complicated!

kena luah. Takboleh nak simpan dah. aku pun pening sejak bila benda jadi macam ni
"Hm kalau suka cakap suka" mudahlah cakap bro, aku yg pestimer ni yg hadap -.-