Monday 9 June 2014

Rabak




Sangat. Aku taktahu besar sangat ke salah aku sekarang ni. It is my fault. I know that and without denial I take the blame on me. Yes I was the one who initiate this but still, havent anybody seen my point? 

I'm not trying to teach nor i'm being rude. Betul takde niat nak kurang ajar walau sikit. Mungkin cara aku salah, tapi I'm hurt too. The words were just too rough for me I must said. Kecik hati jangan cakap

Dari kecik aku kena bersaing untuk dapat perhatian. Tapi aku tak seberani tu untuk jadi sangat bermasalah. I'm trying so hard to meet the expectation. Dari zaman sekolah lagi aku tak sosial, aku tak bercinta, aku tak mintak benda bukan bukan, aku tak buat banyak masalah yang aku rasa sampai ayat macamtu patut keluar. Ingat kan semua tu dah cukup

Allah, betapa rabak hati ni bila semua benda jadi ungkitan. Any of those words would not be coming out kalau aku diam kan? 

Betul lah, I shouldnt make any stand and be proud with it. Sebab once I've made a mistake, segala benda akan jadi point -- walau dalam keluarga sendiri

Sakit jugak kena ignored berhari hari ni. I'm having my hard times and there's nobody for me to reach. No one that I can tell