Tuesday 11 December 2012

12/12/12


tau ape spesel nye harini ? hmm today is the last repetitive date you'll ever see guys . Subhanallah, betapa hebatnya aturan Allah . lepas ni memang tak jumpa dah sebab lepas 12 takde nombor 13 kann . kalau ada pun nunnn jauh di tahun 2101 sana haaa . entah hidup entah tidak kite ni . 

lotsa people wanna do something today . something significant i guess . yepp me as well ade rase nak buat something utk jd kenangan dlm hidup . tapi taktau apebenda . sigh* loser me

ade yang nak kahwin, nak confess lah nak cerai pon ade . tp bukan tu aje rasenye yg boleh dbuat kenangan , hmm something that might change my life , perhaps ? arghh persetankan ini semua hahahaha

btw, lepas zuhur ni sesi percutian bersama keluarga akan bermula . sebanyak 9buah kereta akan berkonvoi reramai pergi bercuti yeayyy . aku suke macamni . aku suke time time family bonding cemni hiks . 

so, where do i go ? hahaaa kitorg plan nak pergi Kedah->Pulau Langkawi->Perak->Cameron Higland->Kuala Lumpur . huh memang patah lah tulang belakang aku kann . *bilelah nak pegi obersi hmmm
jadi nak produktif sikit lepas dh hampir 3weeks lemau tepu lembik tak bermaya semualah duduk dekat rumah ni haa . sad thing is , aku dah batuk almost a month . and you know what ? smalam doktor ckp kalau tk baik jugak dlm masa seminggu ni , aku kne go through X-ray session so that doktor boleh identify punca batuk berpanjangan aku ni 

InsyaAllah , takde ape sgt kott . jangan lah TB oi aku nak sihat walafiat jee . tknak keluo masuk hospital T_T



wait seminit , mungkin this is my event hahaha , bercuti bersama keluarga pada 12/12/12 woahhh . hahaa baru terperasan nye kita adoi . 


yukk liburann yukkk